Videos

HEYYEYAAEYAAAEYAEYAA

Added By

MWYAAAH

Comments
RecklessDUSTIN
2 Votes
RecklessDUSTIN November 23, 2011 4:58 am
1:47 AM: Awakes in a cold sweat with an intense unexplainable, yet undeniable urge to watch this video again for the 82nd and 83rd times respectively. Does the math... 83 viewings of a 2 minute and 7 second video equals about 2 hours and 51 minutes. Wonders if he could of spent the time he has used watching this video over and over to do something constructive.... Regrets nothing...
Aliquem
0 Votes
Aliquem October 3, 2011 6:50 pm
xDDD Lol
wookiemanig23
0 Votes
wookiemanig23 October 3, 2011 5:00 pm
you know, linda from four non blonds and him, look pretty alike lmfao. jk.
OwndByaPrincess
0 Votes
OwndByaPrincess September 16, 2011 4:31 pm
aaah!
Nexus
0 Votes
Nexus September 11, 2011 7:28 am
I can't stop watching this.
Nicole
0 Votes
Nicole September 7, 2011 5:18 pm
Oh my god...

Perfectly done.
Aliquem
0 Votes
Aliquem September 7, 2011 3:42 pm
I don't... know.
I just search things on youtube and one side video suggestion leads to another xD.
Aliquem
0 Votes
Aliquem September 7, 2011 3:39 pm
Haha! Lol XD
IrishGeek
0 Votes
IrishGeek September 7, 2011 3:36 pm
I have a strange urge to discotechque now. Damn you Aliquem!
H3d4ch3
0 Votes
H3d4ch3 September 7, 2011 2:59 pm
Ali dude you have won teh internetz with this video LOLOLOLOL!
Where do you find these things? I'm super cereal yo.
Maskot
0 Votes
Maskot September 4, 2011 4:37 pm
I love this video.

I SAID HEY!
Aliquem
0 Votes
Aliquem September 4, 2011 3:07 pm
LOL. This thing is annoyingly gay, but catchy as hell. I DONT KNOW WHY!
Damn you He-man!
JIGSajW
0 Votes
JIGSajW September 2, 2011 2:08 pm
...the fuck/!?! lmao!!!! llol at 0:36 hahahahah. this what it looks like when he man gwta laid?....very happy and singing "whats going on" hahah
Aliquem
0 Votes
Aliquem September 2, 2011 1:36 pm
Lol...